kesella med färska bär

      1 ask hallon
      1 ask blåbär
      2 st lime som skalas
      0,5 dl socker
      1 dl kesella
      0,5 msk vaniljsocker
      1 msk floursocker

 

Gör så här

1. Tvätta limen noga och torka dem.

2. Riv försiktigt av skalet och blanda det med sockret.

3. Vänd bären i sockret.

4. Blanda kesella med vaniljsocker och florsocker.

5. Lägg bären i ett glas, toppa med kesellan och servera en skorpa till detta

                                 
                                   

Den här godingen ska jag ta och göra en dag,ser supergod ut och lite nyttigare är den ju.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va gott det såg ut! Kanske skulle unna mig en så på lördag.. min syndar dag.

Ja jag lider med henne, men som det verkar nu ska hon åka ner o träffa sin son.

30days är ett kosttillskott som man äter i 30dar, sist gång jag åt dom minskade jag 12cm på midjan o 6 på låren så jag tror verkligen på den.

Hm pulver vet jag inte om jag skulle klara mig på, älskar o tugga =)

Kram

2010-04-14 @ 17:22:40
URL: http://themommylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0