Lördag

Nu har vi nått toppen på moset och där väntade en grym förkyldning som det stod Jessica på.
Välkommen du med som att det inte vore nog ändå.
Det är verkligen inte min tid just nu,inget funkar,men med allt som skett nu så borde vändingen vara nära??
"håller tummarna"

                                  

Vad händer annars då?
Som vanligt inte jättemycket och jag börjar smått bli tokig tror jag.
Fast jag har ju i och för sig varit på stan och fikat 3 hela gånger denna vecka och det har gjort mig gott.
Mycket gott.
Har nu varit sjukskriven i 4 hela veckor och pallar inte mer,och omständigheter gör att jag måste gå och jobba på onsdag,så är det,även fast att jag inte är ett dugg bättre i ryggen så får det bli så. Det får bära eller brista. Känner mig kluven,är mycket på G just nu och jag hoppas verkligen att de som ska och bör lyssna och förstå oss verkligen gör det,för annars vet jag inte vad jag gör,inte en termin till,då knäcks jag nog helt tror jag.Och inte bara jag.

Igår var det dags för lite avskedsmys med Malmgrenarna,för Gabbi skulle flyga i väg till London i dag,men pga vulkanutbrott så blir det förhoppningsvis på tisdag i stället Hon satt hela kvällen och försökte boka om sin biljett och det var inte det allra lättaste,men tillslut lyckades hon. Så vi håller tummarna!!!


                                                     
 



Men i dag är det lördag och jag har kurerat mig i soffan med te hela förmiddagen,köpte ett nytt te i går,
Rabarber med jordgubb,det är supergott! Men nu tänkte jag kurera mig lite till genom att se en fllm.
Men vilken?

 
I kväll blir det myspys med syskonbarnen,frågade om de ville komma hem till mig på lite mys men de ville hellre vara hemma,för det är ju där kompisarna är och alla E:s spel som vi är så flitiga på att spela.
Så jag far dit i stället,och det blir mys det med.
Och ikväll kommer ju Luftslottet som sprängdes på tv,hoppas serien ger lite mer än filmen,för i boken händer det ju så mycket mer än man får se i filmen.



                                       


Dag 5



Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dej från förkylningen!

Oj redan dag 5 va bra!!! Hur mår du överlag? Bättre?

Jag har köpt mitt här: http://www.vitaminvaruhuset.se/shop/show_product.asp?artnr=3625&ref=%2Fshop%2Fshow%5Fcat%2Easp%3Fcat%5Fid%3D52%26amp%3Bhead%5Fid%3D0&cat_id=52 det är billgast o snabb leverans. Finns på Life också men då kostar det 399 här blir det typ 354 ink frakt.

Ha det super! O ge syster din en kram nästa gång du ser henne! Kram

2010-04-17 @ 14:09:46
URL: http://themommylicious.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ho ho?

Men hur är det möjligt att du ska drabbas av allt, kan det aldrig vara nog??....Stackare!!!

Saknar dej!!//Kramis Jennie

2010-04-18 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0