Nu är det klippt

...ja luggen i alla fall.Fick ett ryck igår och klippte av den. Lite kort kankse den blev men fasen den växer ut ju.

                                       

                                              Gammal bild dock,men nu är luggen lite kortare.



Och nu har en ny arbetsvecka inletts och jag är redan helt slut,är trött och ryggen värker. Var ledig i går men lyckades tydligen inte vila upp mig efter helgen och det kaoset som var där. Blä!
Jag har aldrig haft ångest eller nåt sådan liknande men jag har verkligen det inför det nya schemat som vi ska få från sista maj,det känns inte bra alls. Och jag vet inte helt ärligt om jag har ork att "bråka" om det. Men att gå på ett sådant schema jag har nu vägrar jag,helt vädelöst!
Har inget liv varanan vecka,är enbart ledig onsdagkväll den veckan. Och så vill jag verkligen inte ha det ytterligare en termin. Nä usch borde inte tänka på det än men det hänger över mig väldigt mycket.

I går blev det fika på stan med Ingela,och jag köpte ett par byxor! Äntligen! Behövde verkligen det.
Nya fiket kaffekoppen är ganska mysigt faktiskt,det är nog mitt nya favorit fik.

                                

Men sen så har jag inte vart på fiket uppe på Danska vägen (Lidéns?)
Det verkar ju helmysigt det med,Ingela och jag pratade om att vi skulle testa det någon gång..

Nä nu kommer Biggest Loser på tv,dags att kika på det....



Dag 15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0