Påsk,mat,dryck och skratt

Hoppas ni har haft en finfin Påsk!

Min var lugn och avslappnad med god mat och dryck med familj och vänner,precis en sådan Påsk som jag ville.
Det var skönt att bara sitta och prata och framförallt skratta för det är en bristvara i detta hem för tillfället.
"Lånade" en bild av Marie..

                               
                                    

Mikkis masserade min onda rygg,och det var så skönt ska jag säga er. Hon ska göra det i morgon igen,hon vet verkligen vilka punkter hon ska trycka på.
Jag går faktiskt mycket bättre nu men värken den finns kvar,att inte den medicin jag fick hjälper??
Jag håller tummarna för att jag kan börja jobba nästa vecka...

MEN i dag är det ingen vanlig dag! För det är Malins 20 årsdag!! Grattis kära lilla kusin!!!
På fredag ska det kalasas rejält enligt Malin..

                                       

                                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0