4 veckor senare

kommer jag på att jag har en blogg,duktigt va?
Jag skyller på att jag har haft 2 veckors semester och ett fullspäckat schema.

Ja semester kom och gick,aldelles för fort,men den har varit helt underbar och precis lagom. Det blev 7 härliga dagar hos faster i Torsby,5 härliga dagar i Ystad hos Dick och Janne. Sedan var det Cruising i stan och sedan började jag jobba. Ja så har min semster sett ut.Kan faktikst med att påstå att jag var helt slut när jag hade jobbar 2 dagar,jösses! Denna helg har varit efterlängtad.
MEN jag tycker att 2 vecor var lite lagom med semester,4-5 veckor det är för länge. Nästa år kanske jag satsar på högst 3 veckor.

Så nu sitter jag här,ska snart äta lite innan det är dags att åka och jobba. Men sen är jag ledig i 2 dagar,så i morgon ska jag leta upp närmaste 3butilk då ljudet i telefonon har lagt av att fungera. 3:s kundsurvice var bladnd det sämsta,hon kunde inte svara på några frågor,förutom att jag skulle vända mig till närmast 3 butik. Okej,garantin då? Har haft telefonen i 1 år bara? Ja den gäller i 2 år. Okej,men då går det på garantin? Nä,den gäller bara fabrikationsfel! Och vad är det när ljudet bara lägger av att fungera? Du måste ha tappat den! Nä det har jag inte,ljudet la ju av när det ringde,och då låg telefon på ett bord! Okej! Du får höra med en 3 butik,jaha tack så hemskt mycket för ingenting. Sånt blir jag irrintead på,hon jobbar ju på teknisk support,borde man inte kunna lite mer då? Jaja de har väl en 3butik på Elins esplanad?

Nu ska jag fixa lite mat och sedan ska jag,packa väskan och bege mig....


Kommentarer
Postat av: Marie L

tre är skit. Dom kanske borde satsa på lite utbildningar till sina anställda? usch.....



Hoppas de löste sig <3

2010-08-10 @ 17:22:04
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Hetta

uppdatera! Ingeborg! :P

2010-09-13 @ 20:13:17
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0