Att fylla 30

är faktiskt inte speciellt roligt. Inte ett dugg. Att man kan bli så påverkad och få  så många negativ känslor av att fylla år.Det trodde jag inte...

Det enda som var roligt var alla härliga människor som skickat sms,kommit förbi,helt enkelt att de kom ihåg mig. Det har varit kul.

Men att ha varit ledig i 11 hela dagar har varit helt underbart,helt fantastiskt underbart.
Luncha på stan,fika,ikea,hemmamys,vin,vin,vin,filmys,familjemys,kulanmys och massa massa mer! Så vill jag ha det nästan jämt,det hade varit drömmen,
Att det kan vara så härligt att vara ledig från jobbet, att bara vara,existera i världen bara. Det vill jag göra jämt nu känner jag,men dock ser verkligheten inte ut så,tyvärr.

En rolig nyhet är att jag fått 93% i fast tjänst i stället för 75! På tiden kan man tycka....

Får ta och fixa massa bilder i morgon och lägga upp,för nu är det dags att sova,ska upp och jobba tidigt i morgon!




Kommentarer
Postat av: Hetta

hörreru UPPDATERA! :p

Kram

2011-01-03 @ 13:53:05
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ho ho?

Var är du?

2011-01-05 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0