En lååång dag....

Att en dag kan vara så lång är helt otroligt! Jobbade första dagen på evigeheter,och det kännes som att den aldrig skulle ta slut. Jobbade 8:30-18 men sen var det Apt,och detta hade jag ingen aning om! Så då blev denna långa dag 1 h längre ändå! Tro mig att det var skönt att komma hem,jösses!

Sen Så blev det en lång och varm dusch och sedan soffa med sällskap av den gröna filten,lovely!
Och där har jag suttit,hämtade bara datan.
Men vet ni vad det bästa är?
Jag är ledig i morgon!!! Lovely!!!!

Ska åka en sväng till skövde,ska kolla om jag hittar något jag kan ha på torsdag,på begravningen.
Har en fin klänning men ska ändå kika lite.
Borde inte egentligen köra såpass eftersom att jag äter starka mediciner för min nacke men det ska nog gå ändå.
Syster ska följa med,vi får nog allt ta oss en fika med,hon tar ju med stora plånboken,hihi
Men det ska bli skojj att komma ut lite,har ju knappt varit utanför hemmet i januari. Hemskt egentligen.

Börjar bli lite inte nervös men spänd inför torsdagen,kommer bli jobbigt,jättejobbig.
Känns tungt...

Lyssnade på en låt med Tomas Di Leva som jag absolut inte har tyckt om innan men denna text,den är bara så bra

Du sitter ensam, surfar efter skatter du vill ha.
Du går och shoppar, söker efter något du kan va
Din tunga suktar efter himmlarna
Din näsa följer alla vindarna.

Det mesta kan man köpa, men ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet

Du vandrar hemmåt i rätt kostym av märket antivåld.
Din klocka tickar, du läser om att månen har blivit såld.
Vad kostar utsikten i fönstret där?
Vem äger luften som vi andas här ?

Det mesta kan man köpa, men ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet

Se mig, hör mig, känn mig, rör mig.
Se mig, hör mig, känn mig, rör mig.
Se mig, hör mig, känn mig, rör mig.

Det mesta kan man köpa, men ingen kan köpa livet.
Ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet

Det mesta kan man köpa, men ingen kan köpa livet.
Ingen kan köpa livet
Ingen kan köpa livet

Ingen kan köpa livet.

Man kan verkligen inte köpa livet...

Nä nu ska jag krypa ner i sängen för nu går ögonen nästan i kors..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0