Fredag,du är så välkommen





Äntligen så är det fredag,som jag har längtat. Ska bli underbart med helg. Har inget planerat bara att Milo och co kommer och ser på melodifestivalen i morgon.

Trodde aldrig att klockan skulle närma sig 17...
I dag har jag känt mig väldigt frustrerad över saker och ting,saker jag inte nämner här men ååååå vad jag blir irriterad.Som tur så har man ju kollegor som gärna lyssnar och kommer med förslag och uppmuntrande ord,som värmer. Att man kan känna så,så ja jag hittar faktiskt inga ord för det men ååå!
Hoppas det blir en vändning snart.

MEN nu är det fredag och det är Lovely och det är ingen vanlig fredag utan det är Maddes födelsedag!
 Grattis på stora dagen!
Bjuder nog in mig en sväng i helgen,hihi...

Snart ska jag göra mig nåt gott att äta och sen så ska jag päsa i soffan och njuta av veckans bästa kväll,fredag!

Sökte på ordet fredagsmys på Google och då kom denna blid upp,hur får man i hop det?



Jaja vad var och en gör på en fredagkväll är upp till en själv....



Kommentarer
Postat av: Marie

hahaa Kanske vore något för dig den där karln....... haha göööör långa hårstrån på ryggen! ush =D

2010-02-19 @ 21:50:43
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: jennie

Ho ho!

Hi hi hi det kan man verkligen undra.....hi hi hi

Kramis Jennie

2010-02-20 @ 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0