Semledagen?


Det hade jag missat helt att det var. Det var ju därför Ingela frågade om jag hade ätit semla idag,kom jag på nu. Hon smsade och frågade om jag va hemma ikväll,så jag frågade om hon bjöd på en kopp kaffe och då frågade on om semlan.Jag svarde Nä,har varit på jobbet hela dagen. Så hon bjöd på kaffe och semla,och massa prat blev det,skönt att bara häva ur sig all skit man får runt och bär på ibland. Och det gjorde vi kan jag säga,båda två.

I morgon är jag ledig,härligt härligt!
Ska börja dagen med en långprommenad,frukost och sen lite städning här hemma,den som jag så vackert alltid lyckas skjuta upp.Att jag alltid lyckas med det,att jag inte bara tar mig i kragen och gör det.Det är ju så härligt när det är gjort.En sådan svacka som jag har haft det sista har jag aldrig varit med om,luften har gått ur mig helt.
Men snart hoppas jag på en vändning,att glädjen och inspirationen kommer tillbaka.

Min bror är rolig han,han skrev till mig på facebook att Green Day spelar i Sverigen i juni! Du ska med! Det kan du ge dig fan på att jag ska! De är helt fantastiska live! Längtar faktiskt redan!




Nu är det bedtime och jag måste fortsätta läsa Snabba Cash,helt ok bok faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Berta

2010-02-18 @ 08:23:21
Postat av: Berta

Seeeemloooor



mums!

2010-02-18 @ 08:23:55
Postat av: Mary

va kul med GD. :)

2010-02-18 @ 18:39:00
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0