Slö

ja det kan man påstå att jag är idag. Var ute i Kinnarp hos Pia igår kväll. Kvällen började med att Milli skulle plocka upp mig och sedan EvaLena. Kl 18 skulle vi vara hos Pia,men som det brukar så spricker tidsplanen,kl var nog närmare 18:20 innan alla var med i bilen,och Bangatan kändes väldigt,väldigt lång.Vid ett tillfälle sa jag att helt plötsligt så kändes vägen till Kinnarp lång...

Men väl där (sena som vanligt,men det är inte oväntat,som vanligt,hihi) så bjöds vi på god mat och dryck.Var så skönt att bara sitta och prata om allt och ingenting men framförallt var det härligt att skratta! Det var ett tag sen jag skrattade som igår kväll.
Han luktar röv ur munnen på morgonen!! Men jag kan ta det! Sååå roligt!
Sådana kvällar behöver vi mer av.

Känner mig fortfarande smått irriterad på vissa,orsken till det vill jag inte gå in på här men i bland undrar man ju faktiskt.


I dag är det jobb som gäller,men helt ärligt så hade det varit skönt att bara vara hemma,men har man väl kommit iväg så är det helt ok.MEN det hade varit skönt iaf....

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0