Spikmatta

funderar jag på att köpa. Det är flera som sagt att den kanske kan lindra min värk i nacken. Har aldrig testat någon innan så jag vet inte.Någon som testat?
Funderar även på en spik kudde,då ligger den ju precis på nacken...

Det tåls att fundera på..



Det har varit så gött att varit ledig idag! Att det kan vara så gott att bara slappa och inte göra något speciellt,bara va.Vill gärna ha flera sådana dagar känner jag.
Jag har spelat massor med spel med Emelie i dag,ganska roligt att spela spel faktiskt. Deras grannpojke Emil var inne pch lekte,när vi fikade så säger han:
Jessica,vet du att dom är så konstiga i usa?
Jasså,är de det?svarade jag.
Ja sa han,det var en kille som fick 5 miljoner för att kaffet på MacDonalds var för varmt.Och en annan kille hade ramlat i tunnelbanan och fått 15 miljoner.
Det är ju konstigt sa jag.
Nä svarade han,du vet de stämmer varann i Usa hela tiden.
Lite roligt att höra från en 10 åring.

Svägerskans föräldrar kom förbi för att fira Nattis och de hade 2 speglar de vill bli av med hemma,jag kan köpa en kanske sa jag.
Kom och titta och om du vill ha en så får du den.Men jag betalar den isf,tyckte jag.
Nää då,vi blir ju av med den.
Snälla de är..

Vill ha en spegel till hallen,en ganska så stor och har inte hittat någon,och jag är inte villig att betala flera hundra kr för en spegel,och de allra största är ju ännu dyrare.

Drömmen till hallen är detta,



2 sådan här skoskåp och en spegel ovanpå..
Eller ett skoskåp och spegeln bredvid..
Ja nåt i den stilen.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan under filten (fryser!!!) och se det nyaste avsnittet av Hereos.

I morgon är det jobb igen...

So long


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har spikmatta och är mycket nöjd! I början är det lite otäckt men ju mer man prövar desto bättre går det och nu kan jag somna på den. Skönt eftersom den kommer åt då man är lite stel och öm samt bra om man som jag har svårt att sova. Den hjälper!



Kudden har jag inte, men den är nog jättebra för att komma åt ännu bättre i nacken!

2010-02-18 @ 06:01:16
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/
Postat av: Berta

Martin har en spikmatta och han predikar om den hela tiden haha, som tjejen ovanför så somnar han också på den och när han vaknar mår han skitbra.



Underligt enligt mig:D



Spikkudden är nog extra bra för dig, eftersom den gör så att blodcirkulationen kommer igång som fan, då kanske yrseln blir bättre också:)



2010-02-18 @ 08:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0