MåNdAg

Sitter och kollar på tv 4 nyheterna och de säger att polisen ska utföra massa kontroller denna vecka,vilken tur att jag fick höra det! Jag som kör så fort när jag är ute och åker,och  som har funderingar på skövde på onsdag! Det kunde gått illa.Har faktiskt aldrig (peppar,peppar ta i trä) aldrig fått fortkörningsböter. Hade inte varit roligt..

I helgen har det åter varit kalas,denna gång för Nathalie som fyllt 9 år.
Den lilla har blivit stor! Helt otroligt vad åren går. Grattis lilla/stora tjejen!



Efter jobbet i dag åkte jag till Petra för lite fika,som alltid är det lika mysigt.Vi pratatade om att simma på onsdag,men det slog mig när jag kom hem att det är ju sportlov,vågar man ta sig dit eller kommer det att krylla av alla skollediga barn? Jag var ju på badet på alla lov när jag var liten,men det kanske man inte gör nu för tiden?


Denna vecka jobbar jag bara dagtid,och detta är ovanligt för mig,känns toppen! Saknar verkligen det.
Och min tjänst höjs!! Min fasta tjänst,från 50 till 75%.Visst 100% hade ju varit det allra bästa men 75% det är toppen kan jag säga! Nu ska bara papprena skivas med...
Håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0