December kom och forsvann lika fort...

Antligen funkar min data igen,ja som ni ser sa kan jag inte skriva de 2 sista bokstaverna i alfabetet. Vi fick rensa och tomma datan pa allt och installera ett nytt xp och detta rakade vara pa engelska.Sa jag far forsoka losa detta. Men den funkar ju iallafall igen och det ar ju huvudsaken. Jag har hunit fylla ar,julen ar over och idag ar det 1.a januari 2010.

Julen ar inte min favortitid pa aret men den har varit lung och harlig,forutom att vi har fatt grava fram bilen 3 ganger och puttat ut den 2 ganger pga all sno! Och va sno sedan,I love it! Sa ska december se ut,harligt!

I gar var det nyarsafton och vi samlades har hemma hos mig och at god mat,drack gott vin och spelade spel och skrattade en himla massa! Vi blev 7 st,precis lagom.Som vanligt sa glommer jag av att jag faktiskt har en kamera! Sa de blev inga bilder for min del men det kanske nagon av de andra kan skicka till mig...

Men detta ar jag hoppas jag verkligen pa att fodelsedag\julafton\nyarsafton spederas i ett helt annat land och sa ar planerna nu iaf. Thailand december 2010!
Blir spannade att se vad 2010 har att erbjuda...

Go fortsattning till er alla...


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad härligt! Vi pratar också om Thailand, men vet inte riktigt när.... Pratar också om nästa jul men jag tror vi drar på det lite. 2010 blir nog ett spännande år! Kram

2010-01-04 @ 07:40:32
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0