HUr tråkigt kan man egentligen ha på en skala?


Den 27:e kommer lönen,då ska räkningarna betalas,men hur kan man bara glömma sitt anvädar Id och lösenord???
Har suttit hur länge som helst och kommer inte på det,har testat och testat så jag har spärrat de nu så jag får ta mig till banken i morgon och ordna det. Måste köpa present till Emelie som fyller år på söndag,två smällar på en gång eller vad man nu säger.





En semla hade suttit fin,fint nu kan jag säga.Har varit sugen i 2 dagar nu.Semla är så gott,lite väl mycket grädde kan jag tycka men åå va gott,och en god kopp kaffe med irish cream. Lovely!

Filmen jag skrev  om I värmen av skuggan,den måste ni se.Den var sååå bra!

Nu ska jag ta mig en treo,försöker att inte ta några tabletter men just nu så är huvudvärken olidlig,och sen ska jag ta och lägga mig på soffan under filten vilket är fruktansvärt tråkigt.....


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du snart mår bättre Jessica! Låter som du har en tuff period på alla vis! Filmer gör det alltid lite roligare när man inte är riktigt ok. Kram

2010-01-27 @ 14:49:20
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/
Postat av: Berta

Det kan inte bli för mycket grädde ;P



Och ikväll ska du inte ha tråkigt! Jag är bra på att umgås med sjuka människor, jag gillar att ta hand om folk, så nu ska du vila så ska jag va din servitris!



:)

2010-01-28 @ 09:18:16
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0