Inte igen...


Kände på mig i helgen att något var på väg,och i tisdags på jobbet kom det,förkyldning,huvudvärk och FEBER!
Inte alls vad jag är sugen på nu!
Jag jobbar ju denna och nästa vecka sen är det semester,
men det blev till att bli hemma resten av vecka så jag är frisk till nästa,för då
smäller det till på jobbet,barn från 2 andra förskolor i enheten kommer till oss,så
vi kommer att ha att göra.
Men fröknarna M & Ew kommer till mig och det ska bli himla kul!
Ska bli superkul att jobba ihop lite igen!
Så nästa vecka finns inget utrymme för några sjukdomar!

Annars så flyter livet på,
Korvgrillning hos M,
Miloklippning,Mikkis klippning och färgning,AFTER WORK med
Ingela,Milli,Milo och Petra i fredags på Pimms i skövde
,får bli mer av sådana fredagar.
Fast det var den fattigaste Tacobuffé jag någonsin sett.
Strögning med nya bilen,I love min nya bil!
Läckö med mamma & syster,med picnickorgen full av godsaker. Husvagnsfika hos
morbror G i Lidköping!
Tvättning av nya bilen,det verkar vara den enda nackdelen,
DEN ÄR VIT,alltså all smuts syns! Skövde shopping med M och L,
fyndade faktiskt en del linnen som jag har så dåligt med.
Sedan blev de skövde shopping med M&M i söndags,hittade lite smycken då!
Sist men inte minst så har min kusin
 ELIN fyllt 15 år!
Grattis,grattis!

Jag tycker att jag aldrig gör något kul längre men det får jag nog ta och fundera över.

Men nu så är det dags att vila lite känner jag...



Bilden är "lånad" av Marie
Tack <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0