BiLeN äR





Känns jätteskönt,men samtidigt lite vemordigt,jag gillade ju ändå min pärla.
Men nu blir det nya äventyr med nya pärlan...

I vanlig ordning så kan inte allt bara vara bra,utan på jobbet
igår så knakade det till i ryggen och Ajajajaja!
Hade ont hela kvällen och natten,kunde knappt gå det sista innan jag la mig för att sova.
Orkar inte detta igen!!
Har ju varit så bra i ryggen det sista...
La mig på golvet igår och försökte sträcka ut ryggen men det hjälpte inte så värst myckt.
Trodde att promenaden hem i morses skulle hjälpa,men inte det heller.
Så nu sitter jag här,överväger att ta en muskelavslappande tablett jag
fick förra gången jag hade ont i ryggen.
Borde kanske ta en,då slipper det kanske bli som innan?

Jag ska i alla fall lägga mig och vila lite,för det värker nåt så in i
bängen..




Kommentarer
Postat av: Hetta

Grattis!... och krya på dig! stackare, nu när det är så skönt ute och allt.



Kram

2010-06-29 @ 11:29:50
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0