Du är min kompis Jessica,bara min!


Trots ryggvärken så har tisdagen varit helt underbar,
Fröken M skickade ett sms och frågade om jag ville med till Pankasjön,med henne
och grabbarna grus så blev svaret ja,har faktiskt inte varit på Panka och
 badat sedan jag gick på högstadiet.
Gillar den sjön helt enkelt inte,men måste medge att den har fräshats till ganska bra.
Och det är kul.

Varmt var det,jag är ingen sommar människa men det är något visst med att bara
vara,inte passa tider,ta ett dopp,känna att solen torkar kroppen.

Helt plötsligt ringde den andra fröken M och frågade vad jag gjorde,hon var på väg med miss L för att
kolla på grodyngel,så de kom förbi,satte sig på filten,badade,åt glass och hade det allmet härligt
de med. Hon är allt härlig miss L,
Jessica är bara min kompis,inte mammas!
Du är modig Jessica som vågar bada,du med fröken L,ja jag vet,Jessica




När Fröken M åkte hem med härliga grabben E så blev vi andra kvar en stund till innan
vi beslutade oss för att ta ett strög,jag blev så trött i bilen så jag
orkade knappt gå ur!
Tog en lite powernap innan Miss I skulle hämta upp mig och Milo för att sedan gå
tipspromenaden på Mösseberg,denna gång blev det den korta vägen,
ryggen fixade inte mer än så.Men den var härlig den vägen den med.
Som vanligt så efter så var det dags för den obligatoriska
fikan på mössebergsgården.
Det är alltid lika kul att sitta där och prata.


I morgon ska jag hämta nya bilen!!!
Ska bli himla kul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0