GymBoll



är något jag funderat på att köpa,fick börja använda den i dag hos sjukgymnasten och det var verkligen kul! Lätt att använda.
Någon som använder en sådan?

                          

I går på jobbet upptäckte jag att mina tofflor är trasiga,lessmat för de är toppenhärliga att gå i. Kollad runt efter ny och hittade istället dessa:

                                      

Gillar dessa skarpt! Får nog ta mig en tur till Skövde en dag....

Känner mig trött,trött,trött,hela vecka har varit seg,segare än vanligt men det är ju semstertider och kollegorna börjar ju trappa av för semester medan jag har 3 veckor kvar! Känns som en evighet!
Men sviss säger det så kommer den! Mina 2 hela veckor!
Härligt ska det bli.

Men denna midsommarhelge erbjuder jobb för min del,både fredag,lördag och söndag.
Så jag vet vad jag ska göra iaf.


Ha nu en härlig Midsommar alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0