I hate the balkong....

Läste precis Gabbis blogg,jag tänker på dig vännen.Finns här om du vill prata eller bara skvallra lite!
Man kommer verkligen in i svackor ibland,även jag. Det är svårt att se ljuset i tunneln,men man måste försöka men det är inte alltid lätt....
Finns här närsomhelst Gabbi!

Lediga dagen har gått i ett,Broder bytte lampa på bilen.På ok tog de 59 kr för samma lampa som de tar 15 kr på mekonomen! Helt otroligt! Att det skiljer så i pris hade jag ingen aning om!
Blev även lite kaffe och tjöt med broders grannar,roligt gubbar!

Hade middagsgäster här i kväll,Marie,Hannah och kusin Joakim som hälsar på från Göteborg.
Blev en lchf.tacovariant! Sååå god!

ca 600g Fläskfärs
5 champinjoner
1 gul lök
Taco krydda

3 dl Riven ost

Sås:
2 1/2 dl creme fraiche
1 halv burk tacosås

Stek färsen,blanda i kryddan, champinjoner och lök.Lägg i en ungfast form,häll sedan över såsen och avsluta med den rivna osten.

In i ugnen ca 15 min på 200 grader. Osten ska få fin färg.

Servera med sallad.

Hade faktiskt köpt tacochips till de andra,men jag höll mig till sallad och färsen.
Marie gav sig ut på min hemska balkong som det bara står massa bröte på,jag fick ett ryck,Marie med för den delen men det var enbart för att hon ville ha massa grejor.Sopad och sopade,blev ju tusan aldrig rent! Så tillslut utbrister jag I HATE THE BALKONG!!!
Varpå Marie börjar asgarva!
Men jag gör verkligen det,men nu är den ren och fin och jag kanske sitter där ute 1 gång denna sommar iaf!
När de hade gått hem så fick jag ett ytterligare ett ryck och storstädade köket!
 Rensade och slängde,torkade ur skåp och gjorde det finfint! Att det ska gå ett bra tag innan man tar tag i det,det är ju så gött när det är gjort!

Så nu sitter jag här,funderar på om jag ska ta och röja i sovrummet när jag ändå är igång,men det får nog vänta tills i morgon...







Kommentarer
Postat av: ingela

du mäste sätt upp blommor på balkongen o göra fin som din granne som har en fläkt på sin ..

hahahahahhahahah

kram mamma

2010-06-03 @ 01:27:11
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Tack min vän, det går upp och ner :) Mest upp. Jag är ute och joggar minst 2 dagar i veckan nu, har lyckats hålla det i 3 veckor. Det är inte illa det du ;) jag är stolt!

2010-06-03 @ 02:02:00
URL: http://iamperfectlylonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0