Midsommarhelgen kom och gick


Måndag,måndag,måndag och det verkar som att sommaren är här!
Midsommarhelgen flög förbi,både på jobbet och hemma.

midsommarafton kom Milo och Mikkis förbi,
vi lagade fläskfilé med färsk svamp,färska potatis,sallad,gräddfil,gräslök,och en hel del mer.
Jag måste bli bättre på att ta lite bilder,det blir liksom lite roligare då.
Vi åt vaniljglass,jordbubbar,hallon och blåbär till efterrätt,och ja jag åt
både potatis,glass och bär och chips denna kväll!
Och gott var det!


Sen var det upp tidigt på lördagen för ytterligare en jobbdag,
det var inte det allra lättaste att komma upp på morgonen,
jag var verkligen trött.
Family four kom förbi med Pajen,som ska bo hos mig i en vecka.
Då undrar ni vadå Pajen?
Pajen är en sköldpadda,så söt så.
Han får gärna stanna längre...







På söndagen var det åter igen jobb,och efter jobbet blev det en kopp kaffe hos Milli,
den där Lydia,hon är härlig!
Jessica,du har tjocka ben,har du en bebis där inne?
Ja,vem vet det kanske är en bebis i varje ben,då får jag ju tvillingar,och då kommer de kanske ut
ut stortårna!
Ja,då måste du klippa sönder tårna
!

Vart får hon allt ifrån!?
Men vi skrattade härlig kan jag säga!

På kvällen blev det lite grillning och blomplockning!

Och i dag så väntas jobb i kväll igen,kl 18.
Går av kl 7 på tisdag och sen är jag ledig tisdag och onsdag,jobbar en kortis på
torsdag och sen är jag ledig på fredag igen,sen är et jobb helg igen.
Men det ska bli skönt med 2 lediga härliga dagar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0