Grattis till mig åter igen....

Att det aldrig kan bli riktigt bra,är nu dunderförkyld! Precis vad jag behöver! Jösses!
Har äntligen kommit igång ordentligt hos sjukgymnasten,2 gågner/vecka. Det känns efteråt kan jag säga,i fredags hade jag så ont så att jag knappt kunde sitta så på jobbet i lördags var det ju ingen hit.Jag kan faktiskt påstå att det var en av de värsta arbetsdagarna i hela mitt liv! Usch,aldrig mer! 6:15-17.30! Jag var helt slut när Milli hämtade upp mig kl 18. Men denna skitdag slutade faktiskt riktigt bra med det lilla gänget,fast besvikelsen var STOR när Anna Bergendahl gick och vann melodifestivalen!
Fattar inte hur det gick till egentligen?
Fattas bara att hon vinner i Oslo med,tror tyärr att hon har stora chanser....
Det står en trerättersmiddag på spel,så vi får se om jag eller Milli får stå för middagen!
Haha

En ny vecka har börjat och mitt nya hemska schema har påbörjats,bävar faktiskt lite för det.
Bävar faktiskt för både denna och framförallt nästa termin....

Men denna arbetsdagen har faktiskt varit rolig,vi har gått en hlr kurs för barn!
Gick hlr kurs för många år sedan och allt har verkligen förnyats.Men man bör nog uppdatera sig varje år..

                                              


Men nu funderar jag på om jag skulle ta mig en kopp varm chocklad och krypa ner under filten lite,är fruktansvärt sleten idag,denna nedra förkyldning!




Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också precis gått på hlr och det är kanske inte så konstigt eftersom vi är under samma enhet he he.



Back to Alice! JAG tyckte den var "biosevärd" men jag är inte helt säker på att Jakob och mina föräldrar tyckte det. Jag hade inga problem med att den var så "sagolik" men det hade nog de.... Du får överväga...

Kram

2010-03-17 @ 05:47:38
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0