Fredag...

...I dag är du mer än välkommen än någonsin kan jag säga,denna vecka mitt liv.
 Men hoppas snart på en ändring på detta.
I dag efter jobbet så hämtade jag upp syster och vi tog oss upp till berget för en prommenad,5 km blev det.
Att jag inte gör det oftare det är ju så härligt när det är gjort på morgonen och man piggnar ju till så!
Vi har bestämt att göra det 3 dagar i veckan,då jag slutar kl 7 på morgonen.

Sen for vi hem och åt frukost,äggröra med bacon och champinjoner.
Smakade himla gott då kan jag säga er...
Sedan satt vi och tjötade hela förmiddagen,roligt var det.Får se till att det blir lite oftare bara,du!

               

I helgen är det jobb för min del som gäller,men helt ok tider faktiskt. Nästa vecka blir toppen,jobbar endast 2 dagar!! Härligt,härligt..
Lever för lediga dagar för tillfället..


                    


Kommentarer
Postat av: Marie L

jätteroligt ju. MEn bilden kune man ju gjort nåt åt tycker ja ;P haha..



Älskar dig, sötnos!

2010-05-08 @ 15:03:00
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0