Köpsugen

Skulle vilja köpa lite nya saker hem. Det är alltid lika kul att titta runt på nätet och få inspiration. 

                        

Helst av allt vill jag hitta en zinkvas,men har inte lyckats så bra med det,någon som vet vart man kan få tag det?
Har en jättefin orkide som skulle göra sig fin i en sådan.

Arbetsveckan börjar gå mot sitt slut,för min del är det bara en 2 dagars arbetsvecka! Lovely! Det går liksom bara runt massa tankar i huvudet,vet inte riktigt  vad jag känner och tycker om det hela,känner mig mest tom.Har kommit dit då jag känner att det kvittar,spelar ingen roll vad jag säger. Tur att jag inte är ensam med mina tankar och känslor.
Det ska faktiskt riktigt härligt med lite ledighet....

Snart är det dags för Desperat Housewifes på tv,då ska jag krypa under filten och lägga mig på soffan,tända lite ljus kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0