MåNdAg V19

Äntligen är denna vecka här! Varför äntligen undrar ni?
Jo för detta är sista veckan med min helvetesvecka på jobbet! Hurra,hurra!!!
Ska bli helt underbart att slippa den,måndag kväll/natt,tisdag kväll/natt,torsdag kväll/natt,lördag och söndag. En enda ledig kväll på 7 dagar det är inte roligt kan jag berätta för er. Urjobbigt,det finns liksom inte tid för ett normalt liv denna vecka. Så jag längtar till söndag då sista dagen på helvetes veckan är slut!

Har varit ledig torsdag-söndag,helt underbart! Man behöver det för att ladda om batterierna i mellanåt. Synt bara att dagarna går så fort.

Var på besiktningen i dag med pärlan,var smått nervös hela dagen,det är verkligen som Milo säger,det är som att få till tandläkaren,man vet inte hur det slutar men i detta fall så slutade det med att diagnosen blev att fjärdrarna i fram på båda sidor var helt av,så det är bara att ställa sig i drop-in kön för ombesiktning,har nog aldrig haft det tidigare om jag inte minns fel...
Men det är lika bra att fixa i ordning den och sen byta in den till en lite nyare. Fräscha till den ordentligt. Men surt är det,kollade vad nya fjädrar kostar,580 kr styck,som sagt jag behöver 2. Grattis till mig..


                               

Har blivit helt såld på Pinks nya låt Funhouse! Så bra! Hade varit häftigt att åka och se henne när hon kommer till stockholm i sommar!

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0