Pengarna ska in och

de ska ut lika fort igen.Sånt är livet antar jag.
Tänk att ha en fri månad,då man lever precis som man vill och får säga precis vad man vill och tycker och efter 30 dagar är det ingen som minns vad man sagt. Inte så roligt kanske men i bland skulle jag vilja ha en fritimme då man får säga precis vad som helst och ingen minns något efter.

Någon som testat denna härligheten?
Den ser himla god ut..



                                               
Jag får nog ordna ett litet drinkparty snart,då får vi blanda massa med olika drinkar!
Hade varit roligt faktiskt!
Någon som är sugen??
Fast med Lchf så ska man ju inte dricka alkohol....

I morgon blir det jobb,sedan är det helg för denna donna! Och ME like!!!
Efter jobbet så är det Nattismys och sen tupperwarepary hos Liza.
OCH Jag har absolut ingenting inplanerat i helgen och det är underbart!

Men nästa helg är det Göteborg och Green Day som gäller för hela slanten!!





Kommentarer
Postat av: Hetta

Haha sånna stunder har jag ofta:p om jag inte minns fel så har jag druckit den, Iofs va jag full så vet inte riktigt hur den smakar när man är nykter;) hoppas allt är bra med dig. Kram

2010-05-27 @ 12:16:22
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Jannike

Den är väldigt god kan jag inflinka!

2010-05-28 @ 17:03:49
URL: http://hellojuno.blogg.se/
Postat av: Milo

JAG VILL KOMMA PÅ DRINKPARTY!!!!

2010-05-28 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0