Det

där med mobiltelefoner har jag aldrig förståt mig på egentligen.
Fick min första när jag fyllde 19 år,förståd inte då heller vad jag skulle med den till,en Sony Ericsson men en antenn. Du ska ha med den när du är ute och kör bil ifall det händer något sa mamma.
Besvikelsen var stor,ska jag släpa på en telefon? Jag som knappt kom ihåg plånbok och körkort när jag skulle ut på vägarna. Jösses. Den blev hemma oftare än den var med,glömmer aldrig när jag glömde den i bilen utanför bion i smällkalla vintern,den var bra seg,frösen kan man säga att den var,la den på elementet när jag kom hem och den "tinade" och fungerade som om inget hänt. Vart har dessa mobiler tagit vägen?
Som min Sony Ericsson jag har nu,ljudet paja efter ett år så ibland hör jag knappt vad som sägs utan säger bara;jaja det låter bra! Förstår folk att jag inte uppfattar riktigt tro?

Och som alla andra mobiler jag fått så har det blivit något fel efter ett tag,men det kanske är delvis mitt fel,jag glömmer dem i bilen vinter som sommar,tappar dem i golvet otaliga gånger så då är den stora frågan nu,vågar jag byta telefon i februari när mitt abonomang går ut?

Egentligen är det ju inte så svårt att svara på då jag inte alltid hör vad folk säger,man kan ju missa en hel del på så vis. Men vad ska jag ha för telefon som inte är ett dugg mobilvänlig?
När jag suttit och kollat på diverse mobilsäljarsajter så är de ju hypermoderna met tapåmigochanvändinga knappar,Aps vad det nu är,internet och sedan ska den ju helst vara en kamera med. Men va fan,kan man ringa med fanskapet undrar jag?? Det är det sista de skriver om.  Hur ska jag kunna skriva ett sms på en tapåmig telefon när jag knappt kan skriva på den jag har,var tredje gång så stänger jag sms.et halvägs så det sparas i min utkorg.Där ska det ju inte vara direkt,då är det bara att börja om.

Det är ju en hel vetenskap att välja mobil.
Jag undrar vart de hederliga gamla antenn telefoner tagit vägen??



Alla som jag träffat som har Iphone är ju helt saliga,man kan ju göra allt i den.
Fungerar den som en mat och sovklocka med?
Jaja jag ska inte vara så negativ mot denna telefon,den är säker superbra,det säger ialla fall Emelie 4 år.

Jag får ta mig en rejäl funderare på detta med en ny mobiltelefon...



Kommentarer
Postat av: maggan

Hallå där nu har vi bott här ett år snart.Du skulle komma men förvisso sa du inte vilket år *S*Du kan väll höra av dig om du har kvar mitt nr!!!!!!Krama maggan

2010-12-02 @ 08:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0