Jag har


under senaste veckan målat om vardagsrummet,
städat och rensat,jobbat,varit på begravning,
haft 3 härliga damer på middag,
varit på konstnatts vandring,
haft en släng av maginflensa.
Så man kan säga att det har varit fullt upp.
I dag är första dagen som jag har tryckt på pausknappen
känns det som.

Begraviningen var jobbig,som begraviningar brukar vara,
denna gång var det åter igen en människa som
fått lämna oss alldeles för tidigt.
Efteråt under fikan så hände något,folk började
dela sina minnen av
Karin.
Skratt och gråt blandades,ganska härligt faktiskt.
Trots all sorg så är det underbart att kunna skratta tillsammans,
för det är så Karin hade velat ha det,släktingar
och vänner skrattades tillsammans.

Nu vill jag inte gå på någon begraving på flera år,
har varit på 4 st på 2 1/2 år.
Saknar dem otroligt mycket..





Vila i frid,Karin










Kommentarer
Postat av: Marie L

Tjena köna! Två inlägg och inte ett enda ord om mig, är de okej?!?!? höhöhöh.....

2010-10-05 @ 21:37:24
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Marie L

sen undrar jag varför du inte kommenterat mina saker som jag fått på blogg!! DÅÅÅLIGT!!!!!!!!

2010-10-05 @ 21:37:50
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0