Kaffe är gott


Sitter här och dricker en kopp kaffe,den smackar allra bäst på lördagar och söndagar när jobbapasset är slut,varför vet jag inte men så är det.Jag riktigt längtar den sista timmen på jobbet efter den.
Konstigt....
Nu är jag riktigt nervös inför måndagen,usch tänk om det inte alls blir som vi tänkt??
Det måste få ett slut,jag orkar inte mer,så enkelt är det.
Jag hoppas att #### inte sviker oss en gång till,det är det lika bra att ge upp.
Trots att det är det sista jag vill,men vad gör man?
Längtar inte efter tisdag
Men känner för första gången lite hopp,efter mitt samtal med ####.

I dag vankas kalas för Mikaela som fyllt 17 i veckan.Ska bli roligt,det var ett bra tag sen vi sågs.
Jag ska klippa både Gabbi och Mikaela,kanske borde bli frisör istället,eller öppna ett fik för både människor och deras djur.

I morgon efter jobbet ska jag och hälsa på Lille Lukas,2100g.Ska bli så kul att äntligen få kika på honom.
Jag får inte glömma kameran!

Den 22/10 är bokad!
Vinkväll!!!!







Kommentarer
Postat av: Hetta

gillar du micco så mycket så du vill se honom på jobbet också haha;P



man ska aldrig ge upp kampen om sina rättigheter! Och speciellt inte om man har så mycket stake som du har:)



Lycka till, eller nej det får man ju inte säga



Kram!

2010-10-10 @ 16:40:36
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag undrar så hur det gått för dig. Har förstått på fb och nu här att det är tufft på jobbet. Usch då...



Din blogg har blivit SÅ fin. Är det du som är så duktig?



Stor Kram

2010-10-15 @ 07:23:42
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0