Stå du där med din tvättade hals


Hade det varit ok att peka finger och be någon fara och flyga åt pipsvängen så hade jag gjort det.
Hade inte tvekat en enda sekund.
Att man kan bli så fruktasvärt besviken på människor,det är fruktansvärt.
Jag kan ta diskussioner,jag kan ta att man inte tycker lika men det är fasen inte rätt att vara otrevlig och spydig.
Att vuxna människor kan bete sig så,det förvånar mig faktiskt,jag kan ochså vara på i en diskussion men aldrig någonsin otrevlig och spydig.
Det är inte okej!
Ska jag ge igen på samma sätt,hade det varit ok?
Hur hade det sett ut?
Nä jag sjunker aldrig så lågt!
Inte en chans.
Som min mormor säger: Du kan stå där med din tvättade hals i slutändan!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mötet
i dag gick bra,bättre än jag någonsin trott det kunde göra.
Kändes skönt att få sagt ett par saningens ord.

Gillar min nya kollega skarpt måste jag säga!

Jag ska ta mig en dusch,hämta mitt täcke,lägga mig i soffan och dra täcket över huvudet,så jag kanske jag glömmer att det finns människor som inte är värda att få huvudvärk över!






Kommentarer
Postat av: Marie L

vem har varit dum? Mormor har så bra kommentarer! =D



Va bra att mötet gick bra, ja tänkte på dig <3 va kul att du gillade bloggen med! ja tycker den blev bra med!



Pusspusspussss

2010-10-07 @ 20:13:45
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Hetta

Oj, vad har hänt?



Hoppas det sker någon förändring nu! Jag har en idè på vad som skulle bli det bästa, tyvärr går det ju inte sakna en ko som aldrig skulle lämna båset så att säga ;)

2010-10-07 @ 20:24:21
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0