UnderBara Höst













Så har denna dag sett ut,efter ett möte på jobbet så åkte jag och Marie till Ålleberg för en promenad
och jag ville fota lite,tycker faktiskt väldigt mycket om det.
Total avkoppling,

Jag har aldrig riktigt uppskattat naturen,tycker inte om att traska runt i skog och mark
men vackert är det verkligen.
Fick riktigt fina bilder,vilket är himla roligt.
En fotokurs hade kanske varit något?

Efter denna härliga,blåsiga promenad så kurrade det i våra magar så lite lunch blev det,sedan
hade vi lite filmmys,som på gamla goda tider.
Filmen Cop out var jätteroligt!

Sitter och bläddrar mellan Efterlyst och Grey´s Anatomy,varför måste de visa
bra program samtidigt!?!
Ibland är reklam allt bra,haha

Beställde lite smink och parfym på eleven






Har fått tips av syrran att Lilly LoLo ska vara bra.

Nä nu ska jag krypa ner i bingen och börja läsa
Om jag kunde drömma-Stephenie Meyer
Det är första boken i Twilight sagan.
SKa bli mycket spännande...



Usch,jag är nervös inför mötet i morgon....



Kommentarer
Postat av: Marie L

Haha jaa! Vilka fina bilder de blev med ju! Du är jätteduktig! Tack för att du är de finaste syster man kan ha <3

2010-10-06 @ 22:18:52
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Marie L

fin bloggen blev och fina kort ..

mamma älskar dej puss

2010-10-06 @ 23:54:32
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0