Den ofrivilliga tröttisen


Det gick det återigen ett tag innan jag hittade hit.
Nu är vardagen verkligen igång igen,med råga.
Finner inga ord egentligen för hur det ligger till,men som tur är så finns de,människor som ser/vet/frågar
 men om förstår det? Det undrar jag..
Måtte det nu tas på allvar,annars så vet jag faktiskt inte vad som händer.
För någon av oss..


Trött som jag är så tog jag  ledig och drog iväg från stan med Mamma och syster.
Mot Torby for vi,härliga dagar med lingonplock,skogsprommenader,fika,skratt,sovmorgnar,bilturer
och musbajs blev det. 
Sunne,är faktiskt en väldigt mysig liten by.

Jag har dessutom köpt mig en alldeles för tidig födelsedagspresent till mig själv,en kamera.
En ordenlig sådan.Är mäkta inpomponerad av de fina bilder som blir.
Den var värd varenda krona.
Vrågårdskalaset,blev faktiskt en hit,en rolig kväll. Denna donna en alldeles speciell Grottkvinna,
det roligaste var senare under veckan när fröken S på jobbet frågade,vad jag var utklädd till,du skulle väl vara grottmänniska?
Japp svara jag,och skrattade.
Meen sa hon,varför hade de en vikingahatt på dig??
Vi båda asgarvade och jag sa att den var en kompis som inte orkade ha den på sig så det var bättre att jag hade den än att hon slängde den. Hahahahah,vi skrattade riktigt gott.
En lyckad kväll helt enkelt.

Här kommer bilder istället...


















Kommentarer
Postat av: Marie L

det var la änna på tiden med en uppdatering!!!!!!!!! haha fina bilder <3

2010-09-14 @ 17:03:38
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Hetta

hahaha den hatten skulle jag gärna vilja se på dig, en nordisk vikinggrottkvinna... kan nog va en smula sexigt ;P

2010-09-14 @ 20:30:39
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Hetta

hallå där.. min kommentar försvann!



det va ialafall nåt i stil med "hahaha den där hatten skulle jag allt gärna vilja se dig i, en nordisk vikinggrottkvinna kan nog va en smula sexigt ;P"



2010-09-14 @ 20:38:24
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Hetta

men nu kom den tillbaka igen... furchtbar komisch blog...

2010-09-14 @ 20:44:29
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0