Ja vart har jag tagit vägen?



Jo jag har firat jul och nyår och jobbat,jobbat,jobbat och varit runt  i diverce affären och tittat på
golv,handfat,tapeter,färg,kakel,tvättmaskiner,garderober och massa massa mer.
Jag ska renovera!
Känns jättekul.

Till sovrummet:


 
Eller:



Eller:



Eller:



Vill ha en rosa/grön eller rosa/blå fodvägg till sovrummet men det finns ju en hel del att välja mellan.

En fondvägg i vardagsrummet kanske?



Ja jag vet inte,har ju lite tid på mig.

Golv:



Eller:



Eller:



Garderober,det är ju lika svårt som tapeter och golv.








Men nu är det dags att ta en dusch,för i morgon börjar jag 6.30.

Och i morgon blir det kalas för då fyller Syster år,hela 24 år.
Hon som är så nyfiken såg inte sin present som låg mitt framför ögonen på henne när hon var här sist,hihi

Idag var jag redig och  promenerade 1 1/2 h med Miss M.
Grattis till mig!





Kommentarer
Postat av: milo

Hahaha.....väldigt snygga bilder du lagt ut på mig......knallröd i ansiktet!! Fina tapeter.....tycker om de blå/rosa med stora blommor på och det ljusa golvet!! Men det är ju bara min åsikt!

KRAMAR!!

2011-01-06 @ 14:14:02
Postat av: jennie

Ho ho!

Åh vad kul med nytt inlägg i din blogg...

Du vet jag blir ju dessutom orolig att det hänt dej något... när du inte visar tecken på liv,inte ens på bloggen din....hi hi

Kramis Jennie

2011-01-06 @ 17:40:33
Postat av: Hej på dig.... Tänkte på tapeterna..... jag tycker tapet 3 eller 4 (bild alltså). Den sista bilden på golvet gillar jag men man tröttnar kanske efter ett tag för det blir nog mörkt men snyggt är det. Kram

2011-01-06 @ 21:59:56
Postat av: Din svägerska...

Ja du ser ju ..... har aldrig kommenterat förrut och det jag skrev innan kom på postat av: Men....... det är ju bara jag som har skrivit och nu vet jag hur man gör hihi man skriver ju på kommentar och inte på namn haha

2011-01-06 @ 22:02:33
Postat av: Din svägerska...

Ja du ser ju ..... har aldrig kommenterat förrut och det jag skrev innan kom på postat av: Men....... det är ju bara jag som har skrivit och nu vet jag hur man gör hihi man skriver ju på kommentar och inte på namn haha

2011-01-06 @ 22:02:41
Postat av: Anonym

dubbelt blev det också.....

2011-01-06 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0