Min dag

Har spenderats på soffan under täcket. Inget roligt alls, har varit så trött! Vaknade ändå kl 14, åt lite o somnade på soffan, vaknade, åt lite till o sen dess har jag legat raklång på soffan, är lika trött än. Tog lite komp ledigt i natt, hade nog inte mäktat med jobbet i natt. Vet inte vad det är med mig, så här trött har jag inte varit på länge..

Är ledig tills måndag natt nu, skönt!

Låg här i kollade på Debatt, stackars föräldrar som blivit behandlade så illa! Vilken kränkning av kommunen!
Visst är det bra att myndigheter reagerar när de får in anmälningar. Men hur kan man inte kolla upp anmälningen, förhöra inblandade, förskole och skolpersonalen? Det är skrämmande att de bara kommer o hämtar barnen utan att meddela föräldrarna innan. Otäckt!
Vad Traumatiskt för barnen!
Vad är det för barnsyn undrar jag!

Men ser man det från andra hållet, om föräldrarna varit skyldiga till anklagelsen?
Då hade man ju velat att de hämtade barnen illa kvickt!

Oavsett vad så måste ju den sociala myndigheten undersöka, ta reda på fakta o förhöra alla inblandade först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0