U.N.D.E.R.B.A.R.A. H.E.L.G

Lite shopping o afterwork i Skövde
(Jag fyndade ju en tröja
Note to self: SLUTSHOPPAT) Blev det i fredags trots att en är långledig o en är föräldrarledig! Go mat, gott vin och kulturnatt. Och det sistnämnda visste vi inte om men vi knata runt i Kulturhuset och helt plötsligt såg jag mig själv om sisådar 3 veckor framåt i framtiden, förevigad på en tavla! Mycket fint och mycket mindre fint fanns o titta på, Konstnatta här i Falköping är betydligt bättre!
vi fick oss många Goa skratt, att en snubbe kallas för patta, de blev hysteriskt roligt!

I dag var det vv-möte, tjuvägde mig i onsdags så liiite vet jag..( 0,9)

I kväll tog vi kian o for till Gunilla i Lidköping för ännu mer trevligheter! Hon bjöd på en fantastiskt god skaldjurssoppa! Så underbart god!
Många skratt i vanlig ordning, de gör gott gör själen o träffa dem mellan varven <3

Dags o sova...

Ps vem är jag på bilden tro??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0