Konstigt...

Vaknade i natt av att jag hade ont i huvudet,ont i örat och det kändes som om jag hade feber! Skickade ett sms till Fröken LL att jag inte blev med till vv mötet i dag,orkade inte var helt slut. Somnade om och vaknade  kl 12 pigg som en mört! Va hände? Konstigt....

Mamma kom förbi med en present till mig förut,en fin halstuk i flera nyanser av rosa som hon har stickat! Jättefin! Tack,tack,mamma!

Igår var vi på afterwork i Skövde på Plaza,tacobuffe och gott vin och härligt sällskap såklat! Och i vanlig ordning blev det en MASSA skratt!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat...

Tänkte se en av dessa filmer ikväll och bara päsa i soffan!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0