T.R.Ö.T.T

Har haft en dag fylld av föreläsning, och massa massa prat på jobbet i dag då vi har haft planeringsdag!
Både bra och dålig har dagen varit, jag är ju inte en sådan person som gillar när det blir för mycket att lyssna på, jag glider gärna bort i andra tankar..
Och det gjorde jag ett par gånger på föreläsningen om dokumentation. Det är så jobbigt o sitta o lyssna i 2 h ned en bensträckare på 5 min, det är inte riktigt min grej. Kom på mig själv att jag satt o funderade på Points ett tag under föreläsningen,och ett tag funderade jag på vad jag ska packa med till Thailand, solskyddskräm med HÖG solskyddsfaktor mm mm. Att de ska vara så himla svårt o koncentrera sig?! Typiskt mig!

Och så fortsatte dagen med mer prat...
Men 8 h komp är ju aldrig fel! :)

Helgen som kom o försvann lika fort har varit TOPPEN! Bogrens i Skövde i fredags med lilla gänget,viktväktarna (0,7) och tjejprat, go mat och Så mycket bättre i lördags.
Och söndagen den rulla på den med..
8 nätter kvar sen är jag långledig igen:)

Ska försöka hålla mig vaken ett par timmar till, så jag sover ordentligt i morgon! Good Luck! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0