C.h.e.c.k

Miss Hoho och jag har varit rediga i dag, vi har simmat, och på övertid med! :) Det går undan när man pratar..
Imorgon 6:15 ska jag stå i givakt utanför badet, för då ska det simmas!

Äntligen så är jag långledig!! Det var ett tag sen sist, har ju jobbat extra. Man vänjer sig lätt vid att jobba 2 veckor och sen vara ledig 1 vecka. :) det kallas för LYX. Har inget planerat egentligen i veckan, bara en fikadejt i Valtorp på onsdag.

På torsdag är det vägning igen, var ju inget förra veckan då det var skärtorsdagen, ska bli spännande då jag har flötat på pizza, chips och massa vin, tilloch med öl när vi var ute förra helgen. Men gött var det! :)


Nä nu väntar mitt kaffe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ho ho!

Ja, fan va gott de va att plaska runt lite;)....hi hi

Blev så inspirerad utav att du e så duktig!

Ses i ottan i morgon då!!!:)

Kramis och tack för idag.....

2012-04-09 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0