...Gammalt blir nytt...

Jag har länge velat ha en sänggavel och svängbord i Indo stilen jag har i resten av mitt hem, och nu har jag köpt det!! Tjohoo!
Min vän skulle göra sig av sitt och jag var snabbt framme och tjingade det:)
Och det blev så bra och jag blev så nöjd!

Helgen har annars gått i vänner och mys helg. Fredags mys i Kungslena, med massa tokigheter och skratt, promenader och fika,lördags hårklippning som slutade med tacomys och massa prat, och i dag har storebror bytt däck på pärlan (TACK) och sen vart det Blingo party i Kungslena med massa Fina kläder i ekologiskt material, fika och massa Goa skratt.

Nu ska jag ta en dusch, krypa ner i soffa n och bara ha det gött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0