O.M

5 veckor tar Mikaela studenten, det ruvas för fullt på present men jag tror jag har några goda idéer. Har snokat runt lite, jag tycker det är svårt det där med jämna och betydelsefulla födelsedagar och student. Jag vill h.e.l.s.t ge sådant som man har kvar som ett minne hela livet om man så vill, som exempelvis fina smycken, skålar mm. Men att ge sådant som man b.e.h.ö.v.e.r är ju minst lika bra att få men inte lika roligt. Men till Mikaela vet jag nog på ett ungefär vad jag ska ge. Vet ju inte om hon är härinne och läser men ett S.T.O.R.T paket ska det bli! :)

Och jag har som m.å.l att om 5 veckor nått -15 kg, jag kan/vill och hoppas att jag fixar det! Vore så kul om det blev så, för då ska det firas rejält v.e.c.k.a 22! :)

Jag är förresten mycket piggare i dag, första dagen på en hel vecka! Åkte tilloch med upp till broder o Co. Och var med och invigde nya grillen, brr va k.a.l.l.t tur att grillmästaren var med så vi andra kunde vara inne i värmen :)
Otroligt skönt och se något annat än mina 60 kv, och att PRATA för en gång skull, håller på och bli knäpp här hemma!


Nä ska försöka sova nu, Good Luck säger vi till den! :)



Kommentarer
Postat av: Hetta

Ring mig om du har tråkigt, jag är ju rätt ensam på dagen här i Upp-town :)

2012-04-30 @ 13:47:58
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0