...

Har letat i nästan alla affärer och alla har haft slut på julstjärnor, MEN osterian hade kvar 2 vita, egentligen så tyckte jag att de var lite väääääl dyra men jag gillar dem.

Torsdag i dag och det innebär ju vägning igen. Det känns som att det blir ett PLUS ( gissar på 3 h) men det är bara att ta nya tag i så fall. Får kissa rejält innan :):)
I natt är jag så t.r.ö.t.t!
Vill inte veta vad klockan är!

Och i dag måste jag handla, jag ska ju ha hem nära och kära på fredag som vill fira min födelsedag. Kassler Bombay ska det bjudas på, spännande, spännande!

I morgon ska de tydligen in och bröta i lägenheten igen, men nu sätter jag en s.t.o.r lapp på dörren:
JAG SÖVER, GÅ IN PÅ EGEN RISK!!

Nä nu får jag ta nya tag. Att sitta på rumpen när man jobbar natt är de sämsta man kan göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0