...8 kg...

2 kvar till 10, tjohoo! Då ska det firas med dunder o brak!


Grattis finaste sötaste Nathalie på 11 årsdagen. 11 år?!
Känns inte som att det gått 11 år sedan hon föddes och jag, mamma o syster låg dundersjuka i influensa! Vi låg raklånga på soffan när Robban ringde o berättade att Nattis kommit till världen, vilken dag! <3

Prövotiden på mitt körkort gick ut den dagen hon föddes vilket gör att jag haft körkort i 13 år i dag. DET är ju inte heller klok :):)

En riktig lång promenad har jag o vännen gått i dag, kallt men skönt. Kaffe,en kaka o massa tjöt blev det med.

Vv i kväll vilket resulterade i 0,5.

I morgon blir det afterwork och Hamilton, snyggBrant! :)

Helgen består av kalas, kalas! Elvaåringen och femtiåringen ska firas!

Tjingiling



Kommentarer
Postat av: Anonym

F.. Vad duktig du e❤

Kramis Jennie

2012-02-11 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0