...Inspirationen...

Känns som bort blåst till det mesta just nu. Efter torsdagens vägning då jag hade gått UPP, (vilket är konstigt då jag håller mig till de dagliga pointsen, jag hade 22 aktivitets points som jag använde ( som de sagt p vv att man ska), det var ju inte direkt att jag satt på häcken hela veckan utan jag var verkligen ute o gick ( snabb takt) varje dag minst 1 h.

Det kanske är så att det inte fungerar att använda varken veckobonusen p 48 pp o aktivitetspointsen?
Jag har ju inte gjorde det innan utan det var första gången, och resultatet talar ju för sig själv..
Känns otroligt tråkigt när det har gått så bra, och när jag inte slarvar..

Får ingen inspiration att gå ut i gå eller nåt men när det är så vackert väder ute så måste jag! :)

Är ledig i 8 dagar till, och det är FANTASTISKT gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0