...Man tager vad man haver igen...

Då en liten tur till affären behövs, det ekar snart i kylen så fick jag gräva o se vilka otroliga fynd kyl, frys o skafferi hade och erbjuda idag..

Hittade bacon, champinjoner, röd paprika, purjolök, matlagningsgrädde och spagetti.

Så jag stek bacon lite, drog sedan i paprikan, purjo och champinjoner och lät det steka på lite till, hällde sedan över 2,5 dl grädde och 3 msk setet chillisås och lät det koka lite.

Kokade pastan till.

Gott blev det och endast 5 pp/portion för pastasåsen. Det gillas.

Fikan med Jennie resulterade massa prat och en tripp till Skövde, för lite stos på Elins Esplanad...
Lika roligt som alltid! :) Men dock inga fynd för mig i dag..

I dag ska dygnet vändas för i morgon vankas jobb igen, måste försöka hålla mig vaken till 03:00 (håller tummarna)

Tjingeling så länge...

Hade inte vart fel och sätta tårna i varm och go sand, i ett vackert hav...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho!

Tack för idag alltid lika mysigt att ses....😃

Åh lycka till med att vara vaken inatt😉...

Kramis Jennie❤

2012-02-13 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0