<3 Lilla söta Mormor <3

Det händer INTE ofta men i dag så har hon lagat strömming till mig och min kusin Marcus.
Potatis, strömming och spenat, jättegott! Det var allt fart på kärringa i dag, 4 plattor i gång på spisen samtidigt hör inte till vanligheten!

Jag har under mina 31 år vart med om att mormor bakat bullar 3-4 gånger, lagat mat kan nog vara en 20 gånger kanske, inte mer. Medans andra har haft riktiga bull mormödrar så har min dom hon säger " vart ute och snörat på helgerna" o med det menas dans, högklackade skor (18cm) och en o en annan virre! :):) och så har det varit! Första gången jag drack alkohol och blev berusad var med mormor och jag var 15 år, det ena hon sa:
DETTA säger vi inte till farsan din!!
Detta var i Tyskland 1996.
Och det gjorde vi inte förren jag var 21 år..

Hon har hunnit bli 75 år och det känns det inte som..

Jag har en väldigt COOL mormor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0