Söndag

Efter att ha varit på vv mötet i torsdags så kom inspirationen tillbaka!
Känns riktigt bra. Tog en långpromenad i går både med en vän i själv, tig en extra sväng när vi gick skilda vägar. Ska satsa på promenader tror jag, när jag har gått upp på 15-16 tiden så ska jag ta en promenad direkt o ses ett mellanmål. Frågade hur jag skulle lägga upp ätandet när jag jobbar natt, då jag hört att man inte ska äta mellan 00-05. Men konsulenten sa att jag ska äta när jag är vaken. Får prova att äta "middag" vid 2-3 tiden på natten. Kanske ger bättre resultat då, men de ger sig! De eviga tjatet om mat, o jag som egentligen inte är en person som är allt för glad i o äta. Ett magiskt piller som man kunde äta varje dag vore nåt för mig :):)

Är så sugen på o köpa ett rött läppstift el ett läppglans. Är riktigt snyggt!

I morgon väntar ryggympa o sy nya kökdgardiner, ja jag har hjälp till detta då jag lämnat mina sykunskaper i livmodern!

Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0