Det där med vikten..

Att gå ner i vikt ÄR inte lätt, det är en massa jobb, det händer bara inte av sig själv och jag tycker att jag har funnit ett bra sätt med viktväktarna trots att vågen inte visar det lika mycket som jag vill och tycker den borde då jag KÄNNER att kroppen ändrats sig. Att känna och att se har jag upptäckt att det inte är samma sak. Först i dag när jag kikade igenom Thailand korten så såg jag mitt ansikte på ett sätt som jag inte kände igen! MEN Åååå känslan! Ni vet?
Ser jag verkligen ut så!?!
Halvdeppig fortsatte jag och titta igen kort som ska framkallas och hittade ett kort jag tog i dag. Och JA jag jämförde och såg själv bevis på att något HAR hänt! Jag borde inte stirra mig blind på vågen varje torsdag, utan kanske ta en rejäl titt på mig själv bland. Då kanske det känns lättare, för det är väl det som räknas? Visst en hälsosam vikt är jätteviktig men att nå dit så måste man ju hänga med. Och ha rätt känsla, fasen vet! :)
jag är ingen expert på området men jag gör mitt bästa,genom att äta bra mat o motionera! Skam den som ger sig!



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag tycker du gör ett toppenjobb och du är en inspiration! :) Du är jätteduktig och man ser verkligen resultat på dig! :D Jobba på!

2012-03-22 @ 18:35:44
Postat av: Anonym

Ho ho!

Jag håller med föregående talare.... DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST❤😃!

Du har verkligen blivit skitsnygg....

Kramis Jennie

2012-03-23 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0