John Blund, var är du?

Det kan man ju undra vart den nissen är, inte här i alla fall. Jag ska ju upp kl 8 för o sen ge mig av på lite äventyr.
Känner mig dunderpigg, får delvis skylla mig själv, ligger o kollar på rolig youtube klipp och skrattar när jag borde sova! Men helskota va mycket roligt det finns, har lyssnat på musik från gamla 80-tals filmer. Nattens dockor med Freesstyle, Jon Vangelis från filmen G. Grace, Ingen kan älska som vi ur filmen med samma namn. Så mycket bra musik o filmer!! Tror jag måste ha en 80-tals filmkväll! :)

3 jobbnätter kvar sent jag långledig men ska göra ett litet gästspel på jobbet på tisdag, kollegan ska åka skidor.

Lundh o jag har varit JÄTTEDUKTIGA i veckan o simmat både måndag, tisdag och onsdag! Och i morgon blir det ev en tur till! 1000 m varje gång!
Hur långt är det Egentligen Lundh?!? Hihihi

Nä nu MÅSTE jag sova!


Kommentarer
Postat av: Milo

Hänger gärna på en 80-tals filmkväll.....Gud så roligt.....å så mycket bättre det var på 80-talet......eller hur??

2012-03-15 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0