Att blanda färger

Det tycker jag är svårt. Såg på stan att en tjej hade oranga byxor och en blå tröja på sig och det såg fräscht ut så i dag blandar jag g.r.ö.n.a byxor med en blå/vit randig tröja.
Kan man blanda grönt och blått egentligen?
Vem vet det kansek ser hel galet ut?!?
Har aldrig tidigare blandat dessa färger...
Men fasen jag är inte den som är den! :)

Jag är mitt uppe i min långvecka på jobbet,och har i princip sovit och sovit lite till,har varit så trött. Och denna vecka händer inte mycket kan jag säga,är ju bara ledig i dag.
MEN jag jobbar 3 1/2 vecka till så har jag 5 veckors s.e.m.s.t.e.r, går v 27 men jag har ju 2 lediga veckor innan!
Hur gött är inte det då?!?
Längtar
Då väntar D.a.n.m.a.r.k, tips om sevärheter och bra resturanger tas emot med glädje!
Får se vad som händer mer....





Jag är så nöjd med kläningen jag köpte i Ullared, har inte använt den än,ska ha den till Mikkis studentfest.
Hoppas hoppas att den sitter ännu bättre än när jag provade den för 3 veckor sen,den hänger framme så jag går och suktar efter den! 

                                             

Vet dock inte om jag ska ha ett bälte i midjan eller ej men det ger sig....     

Ikväll blir det grillmys hos f.a.m.i.l.y f.o.u.r             


Grönt+blått+fläta=J.e.s.s.i.c.a



A.d.j.ö.k.e.n sa fröken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0