Omtänksamt

Jag brukar inte varken tänka på, nämna, påminna eller direkt fira min födelsedag. Jag har aldrig riktigt trivts med att göra det. M.e.n det värmer verkligen in i hjärtat och märgen när vi i bilturen på väg hem från julbordet med jobbet är framme för att bli utsläppta och Marianne som kör bilen går ur och vi andra ser ut som frågetecken, hon går till bagageluckan och öppnar min förr och säger: det är ju någon som snart fyller år!!
Varsågod säger hon och räcker fram en påse och i den står en alldeles alldeles fin present till mig!
Jag blev ställd, rörd och förvånad!

Sånt värmer i hjärtat! Jag blev så glad så jag visst inte VAD jag skulle säga. Fina Marianne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0