...

Promenad 1 1/2 h i rask takt i dag med, tjohoo! Inte illa Lejon! 5 extra pp!

Funderar på att gå på Zumba i morgon. Det är ju rätt skoj att "skaka" rumpa. :)

Var hemma hos moderjord på förmiddagen, som har blivit med IPhone. Det ringer och mamma svarar, tjötar på och säger; HALLÅ, HALLÅ!?
Tittar på oss och säger; det bröts, aja hon får la ringa upp!
Ring,ring!!
Hallå,tjötar på och säger sen HALLÅ, HALLÅ!?!
Fan det bröts!!
Varpå systeryster säger: du kan ju inte trycka upp telefonen på hela kinden!!
Mamma lägger (läs slänger) ner telefonen på bordet och säger: aja, jävla skit!
Fick förresten ett par roliga sms häromdagen av henne,där telefon ändrade lite hej vilt på orden! Hihi
Välkommen till den nya världen,mamma!

Blev lite "ledig" i natt, då söta kollegan M ville byta natt med mig. Klart jag byter,så nu jobbar jag fredag natt i stället för i natt, kändes gött då jag fick en extra ledig natt på min långledighet och sånt gillas ju alltid! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0